برای همه

میتونی چیزی که دنبالشی رو اینجا پیدا کنی

آهنگ زیبای احمد سعیدی به نام من پایم

آهنگ زیبای من پایم از احمد سعیدی

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کی میتونه مثل من؛ عاشق چشات بشه؟!
دیوونه این دیوونه بدونِ چشات؛ چشه؟!
میدونم میدونیم، میدونن همه ی عالم!
که اگه نباشی؛ بدجوری بد میشه حالم
من پایم هرچی تو بگی لب تر کن…
همینجوریش روانیتم و حالا هی بدتر کن!
هی نگو بهم؛ زنگ زدناتو کمتر کن…
من پایم هرچی تو بگی لب تر کن…
همینجوریش روانیتم و حالا هی بدتر کن!

هی نگو بهم؛ زنگ زدناتو کمتر کن…
خاطرت عزیزه عزیزم، یه روز نمیبینمت مریضم!
این عاشقت یه جوری پایته؛ که هر جا میری مثل سایته!
بد عادته! بد عادته!
من پایم هرچی تو بگی لب تر کن…
همینجوریش روانیتم و حالا هی بدتر کن!
هی نگو بهم؛ زنگ زدناتو کمتر کن…
من پایم هرچی تو بگی لب تر کن…
همینجوریش روانیتم و حالا هی بدتر کن!
هی نگو بهم؛ زنگ زدناتو کمتر کن…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128) 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan